اجاره انبار روزانه

این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط مختلف مشتریان موقعیتی را در نظر دیده تا اجاره انبارها با مدت زمان های مختلف میسر شود.

انواع مدت زمان اجاره :

اجاره بیش از یک سال : به این دسته از مشتریان محترم توصیه می‌شود تا با خرید کانتینر و حمل به محل مورد نظر خود ، انبار دلخواه خود را در محل ایجاد کنند و با این روش در هزینه ها صرفه جویی کنند.

اجاره بلند مدت انبارها (ماهانه ) : برای این دسته از مشتریان تخفیف هایی در نظر گرفته شده است که با اجاره طولانی مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

اجاره روزانه و هفتگی : مجموعه ما شرایطی را فراهم آورده تا آن دسته کسانی که نیاز به انبارهای موقت کوتاه مدت دارند نیز از این روش نوین انبارداری بهره ببرند. راهکاری که برای این مورد در نظر گرفته شده این است که انبارها در ظرفیت های مختلف برای اجاره روزانه هم در اختیار باشند . بدین ترتیب اجاره انبارها حتی برای یک روز هم مقدور میباشد.

*** به این طریق در صورتیکه نیاز به این کانتینرها را فقط برای تعداد روز کم داشته باشید میتوانید از این مزیت بهره بگیرید ***

برای اجاره/رزرو با ما در ارتباط باشید.

با در نظر گرفتن جدول زیر اقدام به اجاره کانتینر مد نظر خود کنید.

کانتینر ابعاد  فضای جای‌گیری
کانتینر ده فوت 6 متر یک نیسان
کانتینر بیست فوت 15 متر 1.5 خاور
کانتینر چهل فوت 30 متر 3 خاور

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

91 552 552 – 021

 0288 071 – 0912

anbar24.ir 

اجاره کانتینر  – اجاره انبار برای وسایل منزل – اجاره انبار برای وسایل منزل در غرب تهران – اجاره انباری در تهران – انبار جهت اجاره – انبار وسایل منزل – قیمت اجاره کانتینر – هزینه اجاره کانتینر 20 فوت – اجاره انبار در تهران – اجاره موقت انبار – اجاره انبار کوچک – اجاره انبار عمومی – انبار در شرق تهران  – انبار ارزان قیمت – اجاره روزانه انبار – اجاره انبار روزانه