اجاره انبار در تهران

در شهرهای شلوغ و با تراکم بالا یکی از نیازهای زندگی شهروندان برای مواقع حساس دسترسی ساده و ارزان و مطمئن به انبار میباشد. این مهم به وسیله کانتینرهای دست دوم ثابت در محل امکان پذیر شد. تهران نیز به عنوان پیشرو در انبارداری نوین با ایجاد انبارهای کانتینری بخشی از نیاز شهروندان و صاحبان مشاغل را برطرف کرده است.

این مجموعه با دارا بودن تعداد قابل توجهی از کانتینرهای خالی مخصوص انبار در یکی از بهترین نقاط تهران با دسترسی ساده تجربه استفاده از مزایای انبار های کانتینری را برای شهروندان شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران را ممکن کرده است . از مزایای انبارهای کانتینری این مجموعه که دارای جواز اتحادیه انبارداران و سردخانه داران تهران میباشد میتوان به ایمنی / غیر قابل نفوذی / بیمه آتش سوزی و….. اشاره کرد.

با در نظر گرفتن جدول زیر اقدام به اجاره کانتینر مد نظر خود کنید.

کانتینر ابعاد  فضای جای‌گیری
کانتینر ده فوت 6 متر یک نیسان
کانتینر بیست فوت 15 متر 1.5 خاور
کانتینر چهل فوت 30 متر 3 خاور

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

91 552 552 – 021

0288 071 – 0912

anbar24.ir 

اجاره کانتینر – اجاره انبار – اجاره انبار برای وسایل منزل در غرب تهران – اجاره انبار کوچک در غرب تهران – اجاره انباری در تهران – انبار اثاث منزل – انبار جهت اجاره – انبار جهت اجاره در تهران – قیمت اجاره انبار 30 متری در جنوب تهران – قیمت اجاره کانتینر – هزینه اجاره کانتینر 20 فوت – اجاره انبار در تهران – اجاره انبار در کرج – اجاره موقت انبار – اجاره انبار کوچک – اجاره انبار عمومی – انبار در شرق تهران – انبار در غرب تهران – انبار ارزان قیمت – اجاره کانتینر در تهران – اجاره انبار خانگی