اجاره انبار برای وسایل منزل

استفاده از انبارهای خانگی در فضاهای کانتینری بیست و چهل فوت مورد استقبال افرادی که به دنبال انباری برای وسایل منزل میگردند قرار میگیرد.

یکی از بهترین کاربری های انبارهای کانتینری را شاید بتوان استفاده از آنها به عنوان انبار خانگی گفت.

در برخی مواقع ، تعمیرات جزئی و کلی ساختمان منزل یا محل کار زمان بر شده و نیاز به تخلیه کامل ساختمان شود تا هم کارگران کار خود را بهتر انجام دهند و هم آسیبی به وسایل شما نرسد.در این شرایط، در نظر گرفتن مکانی مناسب برای انبار کردن وسایل به طور موقت می تواند خیال شما را از بابت سالم ماندن آنها راحت کند.کانتینرها با توجه به ویژگی های خود میتواند محلی برای انبار وسایل منزل باشد.

ما با فراهم کردن انبارهایی در بهترین موقعیت شهری شرایطی را فراهم آوردیم تا در زمان لزوم ، اثاث منزل خود را به این کانتینرها بسپارید و با خیالی آسوده به پیدا کردن محل جدید و یا تعمیر منزل فعلی اقدام نمایید.

*** جهت اجاره انبار برای وسایل منزل با بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید ***

با در نظر گرفتن جدول زیر اقدام به اجاره کانتینر مد نظر خود کنید.

کانتینر ابعاد  فضای جای‌گیری
کانتینر ده فوت 6 متر یک نیسان
کانتینر بیست فوت 15 متر 1.5 خاور
کانتینر چهل فوت 30 متر 3 خاور

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

91 552 552 – 021

0288 071 – 0912

anbar24.ir 

اجاره کانتینر – اجاره انبار – اجاره انبار برای وسایل منزل – اجاره انبار خانگی – انبار اساس منزل – قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل – اجاره انبار برای وسایل منزل در شرق تهران – نگهداری اثاثیه و لوازم منزل – قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل – اجاره کانتینر در تهران – اجاره انبار برای وسایل منزل در کرج – انبار ارزان قیمت در تهران – انبار اجاره ای شرق تهران – هزینه اجاره کانتینر 20 فوت – کانتینر اجاره ای در تهران